Followers

Wednesday, December 1, 2010

dengar luahan hatiku ini .

hello people :)



selepas je solat td aku berdoa kepada allah 
supaya aku dapatkan lupakan dia,dan biarla die jgn dtg didepanku lg .
kerana aku menangis nnti .
aku menangis time doa tu ...
then , aku tgk photo die dlm fon aku .
aku bace msg dr die,mcm kapel je rase.
aku sedih sangat bila buat aku mcm nie
dia kata dia suka aku ? tapi
mengapa dia pergi kepada orang lain .?
dia kata dia suka girl tu dah lama?
abes ?selama nie aku asyik msg dia ?
dia kata suka aku bagai ?
lps tu .dia pergi dekat girl lain ?
wtfun ?aku nie macam dipermainkan je
rasa ohh . :(
adakah aku terlampau jahat kerana menolak cinta dia yg dia bg
dulu dekat aku ?
walaupun aku tau aku salah 
tapi di xsepatutkan buat aku mcm nie kan?

sumpah aku rindu kau 
I N ...



No comments:

Post a Comment

my fav song :)