Followers

Sunday, December 26, 2010

aku kembali ke pangkuan si dia :)

hyee semuaa :) wahh lama sungguh aku x update blog niee :)
aku rindu plk ttbe nak update :)
ecehh :) 
haa ?aku nak cerita satu kisah yg menggembirakan aku buat masa ini :)
selepas aku blik dr johor bahru dan singapore aritu
iaku da couple balik dengan AIZAT :)
walaupun dah lama but aku nak cerita jugak kekeke
then die dah byk berubah ,i loike :)
aku bersyukur ke hadrat illahi .
cehh mcm ape plk kan ?HAHAHA
haa ,then die mntak kpl dgn aku depan depan :)
gini tau ehem ehem 
you i nak dekat you blik ?
aku terkasima sekejap ?
bia betul mamat nie aku ckap ?
then aku pon trima dengan hati terbuka
sebb nth lah aku rse die je yg paham
since aku ngn die break ouuhh.
and aku pon dah bwk die jumpa family aku semua
alhamdullilah mak bapak aku okey :)
time makan malam dekat mana nth kedai tu .
hahaha
actually petang tu aku ngn aizat dah keluar pegi cs :)
jalan jalan gitu :)
then aku ad tgkap pic ngn die :) 
nak tgk x ?
first :)

second :)



No comments:

Post a Comment

my fav song :)