Followers

Sunday, March 20, 2011

malu tapi mahuu :) hahaah

okeyyy tajukk agak takboleh blah , malu tapi mahu kan ?hahhaah (lawak kan kn) gelak jela okey ?hihihi
kesahnya begini ,
aku nak bg cenderhati dekat R
but aku segan die pon segan lah kan ?
yela malu kucing lah konon kan ?padahal dlm fon mcm couple lah kononnya kan? ,hahaha
padhal x declare pape pon ,
haa , bile face to face aku ngn die die skali segan , 
padan muka aku -__-
then , bile aku nmpk die aku nk pg dekt die?
die laju gile jln,
aku da strt bebintat lah kan ?
lps tu blik mmbr aku pggl die
wey sini jap mai pggl
die just senyum je boleh tak ?lps tu die blah ?
kalau korg tmpat aku kn ?
ape korg nak buat ?cecite cecite .
hahaahha
 then sampai je rumah 
aku text die 
aku ckp mcm nie
aku - asal td mmbr i pggl u xdtg dkt i ?
xpela:(
r- yeke?asal u tak kejar ?
aku-omg ,i nk kjar u je u blah , mcm mana nak buat ?
r - sok la k baby
aku-betul niee?
r-yup so ble nk jmpe?
aku - mase i agame lah pergi surau ,
r- okey u sorg je tau i segan la ngn kawn2 you ,
aku - okeyyyy :)
  haaaa , begitu lh cerita nya, 
aku ngn r :) hahhahaha
k la bye bye <3

No comments:

Post a Comment

my fav song :)